Thursday, January 31, 2013

Selamat Ulangtahun, Sayang

Bismillahirrahmanirrahim..

Assalamu'alaikum wbt..

Masa mengizinkan saya untuk menaip hari ini. Apa khabar? Seperti biasa, satu entri untuk satu bulan. Dan ini entri pertama untuk tahun 2013 ini, dan semestinya untuk bulan Januari ini. Alahai, sangat kekurangan masa dan ketandusan idea untuk mengupdate laman bicara kesayangan saya.

Tapi, dek hari istimewa ini, saya gagahkan jari jemari ini untuk menari-nari lagi di papan kekunci yang semakin jarang dimanfaatkan. (Mana taknya, asyik online guna handset je, lappy terbiar bersendirian.. uhuk2)

Siapakah 'sayang' yang saya maksudkan dalam tajuk entri ini. Ok2, tak nak cakap banyak, saya letak gambar, pembaca2 sekalian akan dapat jawapannya..

Tadaaa..!!!

Tu dia.. Nampak tak? hehe..
Selamat Ulangtahun yang Kedua buat laman bicara kembara-muslimah.blogspot. 
Yang tahun pertama dulu tak sempat nak update. ^_^ Blog ni la yang jadi laman bicara saya semenjak blog lama terpaksa ditinggalkan atas sebab2 tertentu. Walaupun saya jarang singgah untuk melakar kata2 di laman ini, saya masih juga sempat menjenguk sekali sekala.

Erm.. rasanya sampai di sini sahaya buat kali ini. Maaf andai ada kekhilafan sepanjang dua tahun mengembara sebagai blogger di laman ini. Yang baik itu datangnya daripada ALLAH, dan yang tak berapa baik tu datangnya daripada saya sendiri. 

Semoga bertemu kembali dalam entri yang akan datang. Selamat memaknakan diri.. dan selamat terus menulis buat teman2 blogger seperjuangan. :)
"Dan rahsiakanlah perkataanmu atau nyatakanlah. Sungguh, Dia Maha Mengetahui segala isi hati." (Surah Al-Mulk:13)
Wassalam..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...